0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Handels og leveringsbetingelser

undefined

Handels og leveringsbetingelser

Generelt

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Du bedes kontrollere, at ordrebekræftelsen stemmer overens med din bestilling samt, at din adresse er korrekt. Har du valgt afhentning i en My Home butik, bedes du kontrollere, at den rette butik er angivet på ordrebekræftelsen.

Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt.

My Home online butik er godkendt af PBS, det er derfor uden risiko for dig at betale online.


Priser

Alle priser er i danske kroner og er inkl. 25% moms.

Priserne er ekskl. fragt. Vi leverer kun indenfor danske grænser, ekskl. Grønland og Færøerne.

 

Betaling

Ved køb i vores netbutik kan der betales med danske og udenlandske kreditkort.

Vigtige informationer vedr. betaling med VisaElectron, Maestro, MasterCard og MasterCard Direct eller lignende:

Når du betaler med VisaElectron, Maestro, MasterCard og MasterCard Direct eller lignende, reserveres pengene på dit kort. Pengene hæves ikke på dit kort, før varen afsendes fra vores lager. Når varen sendes, trækkes pengene på dit kort.

Såfremt du vælger at annullere din ordre inden vi sender varen, skal reserveringen af pengene frigives af dit pengeinstitut. Din annullering skal sendes til info@mhls.dk og du modtager herefter en annulleringsbekræftelse fra os. Du skal selv kontakte dit pengeinstitut, da MyHome ikke har nogen indflydelse på reserveringen af dine penge.

 

Levering ved køb i netbutikken:

Du kan vælge afhentning i en My Home butik. Ved afgivelse af ordren, vælger du den My Home butik, der er nærmest dig. Du vil modtage en mail, når ordren er klar til afhentning. Der vil ikke være noget fragtgebyr. Lagervarer bestilt senest søndag kl. 23.59 kan normalvis afhentes ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage).

 

Leveringer

Du kan også vælge mellem 3 slags leveringer.

 

Kantstenslevering

Levering sker ved kantstenen eller, hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv skal få dem ind i boligen, uden chaufførens hjælp.

Pris: 400,- kr.



Levering i første rum med 1 mand

Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne til første fremkommenlig rum i din bolig. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af og demontering af enhver art.
Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres, inden han forlader boligen.

Pris: 600,- kr.



Levering med 2 mænd

Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis, gennem døre uden af og demontering af enhver art.
Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide, at afdække dem da chaufførens fodtøj kan være snavset. (Chaufføren må ikke stille fodtøjet jvf. AT arbejdesmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet SKAL chaufføren informeres inden han forlader boligen.

Pris: 900,- kr.

 


Informationer vedr. alle leveringstyper

Kontrol af møbler

Det er vigtigt at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.
Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering, samt på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.

Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.

 

Leveringstidspunkt

Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum, som fremgår af din ordre bekræftelse.

Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem. (f.eks. en meget stor sofa).

Levering til ikke-brofaste øer

My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet.

 

Afhentning

Det er vigtigt, at du ved afhentning af varer fra butikken kontrollerer, at emballagen og varen er intakt. Når varen medbringes accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen, inden du forlader butikken.

Afbestilling

Ønsker du at afbestille en ordre bestilt i netbutikken, skal du kontakte My Home hurtigst muligt og helst samme dag som bestillingen er afgivet. Afbestilling foregår ved at sende en mail til My Home på info@mhls.dk med emnet ”Afbestilling”. I mailen bedes du oplyse ordrenummer.

Specialbestillinger kan ikke afbestilles.

 

Returret

Ved køb i netbutikken:
Fortryder du købet i vores netbutik, har du 14 dages bytte- og returret.

Du kan bytte i alle vores butikker eller ved at sende varen retur til vores hovedlager. Penge gives kun retur ved at sende varen til vores hovedlager.
Vælger du at sende retur til hovedlageret, bedes du kontakte My Home inden, så du kan få oplyst returnummer. Varen skal være i original ubrudt emballage ved returnering. Du skal selv afholde omkostninger i forbindelse med returnering af dine varer.

 

Reklamation

Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være.
Hvis en vare købt via vores netbutik er defekt eller transportskadet, bedes du kontakte My Home mail reklamation@mhls.dk. Vi vil herefter hurtigst muligt sørge for at afhjælpe fejlen.  

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårlig vedligehold, eller uautoriserede indgreb.

Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.) kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed og betragtes ikke som mangler.

Vores produkter er beregnet til privat brug. Købes produkterne til offentlig eller erhvervsmæssig brug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.


Forbehold

My Home tager forbehold for tastefejl, prisændringer, leveringssvigt, tekniske fejl og udsolgte varer.

Ønsker du at handle i en fysisk butik

Ønsker du at handle i en af vores mange butikker, kan du læse handels og leveringsbetingelserne HER.