0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Spørgsmål og svar

Her kan du finde svaret på de oftest stillede spørgsmål.

  • Hvornår bliver jeg kontaktet angående levering? +

    Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leverings- dato og tidsrum, som fremgår af din ordre bekræftelse.
    Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem. (f.eks. en meget stor sofa). 

  • Hvor hurtigt kan i levere? +

    80% af My Home Møbler´s sortiment kan leveres inden for 1 uge.
    Lagervarer bestilt senest søndag kl. 23.59. Kan normalvis afhentes/leveres ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage).

  • Min vare var beskadiget ved ankomst, hvad skal jeg gøre? +

    Det er vigtigt at du gennemgår møblerne ved modtagelsen, og sikrer at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.

    Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering, samt på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.

  • Jeg modtager ikke en ordrebekræftelse? +

    Det kan være ordrebekræftelsen er endt i dit spamfilter, eller du er kommet til at skrive en forkert mail adresse. 
    Hvis ikke, så skriv en mail med dit navn, telefonnummer og adresse, så fremsender vi en ny.

  • Kan i hjælpe med indbæring? +

    Hos My Home Møbler kan du vælge imellem, 2 forskellige former for levering med indbæring.

     

    Levering i første rum med 1 mand:

    Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne til første fremkommelig rum i din bolig. 
    Læs mere her.

     

    Eller levering med 2 mænd:

    Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. 
    Læs mere her.

  • Mine varer var beskadiget da jeg pakkede dem ud - hvad skal jeg gøre? +

    Hvis du opdager at dine varer er beskadiget, når du pakker dem ud. Er det vigtig at du tager billeder af fejle/skaden og emballagen. Derefter skal du udfylde enne formular eller sende en mail, samme med dit ordrenummer og beskrivelse af fejlen til: reklamation@mhls.dk

  • Hvor ligger den nærmeste My Home butik? +

    Her finde du den nærmeste My Home møbelbutik. Se mere her.

  • Åbningstider? +

    Her finder du åbningstiderne for din lokale My Home butik. Se her.

  • Hvad koster levering? +

    My Home Møbler har flere forskellige typer leveringer. Læs mere her.