Gratis fragt til butik eller levering hjem til dig kun kr. 299

0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Handels- og leveringsbetingelser

undefined

Handels- og leveringsbetingelser for køb i webshoppen

Generelt

Når du har afgivet en bestilling, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. mail. Du bedes kontrollere, at ordrebekræftelsen stemmer overens med din bestilling, og at din adresse er korrekt.


Har du valgt afhentning i en My Home butik, bedes du kontrollere, at den rette butik er angivet på ordrebekræftelsen.

 

Vi ekspederer din ordre hurtigst muligt. My Home online butik er godkendt af PBS. Det er derfor uden risiko for dig at betale online.

 

Priser

Alle priser er i danske kroner og er inkl. 25% moms.

 

Priserne er ekskl. fragt. Vi leverer kun inden for danske grænser (ekskl. Grønland og Færøerne). My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer - undtagen Bornholm. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt, at leveringsadressen opgives på den ønskede færgehavn og terminal, hvor ordren skal leveres.

 

Prisgaranti 

Hos My Home Møbler giver vi 14 dages prisgaranti. Prisgarantien er gældende, hvis vi annoncerer varen billigere inden for 14 dage fra fakturadato. Det er et krav, at der er tale om præcis samme vare (varenummer), og at man henvender sig til os, der hvor man har handlet - pr. mail for webordrer eller direkte i en af vores butikker for butiksordrer. Henvendelse skal ske inden for de 14 dage, og man skal kunne dokumentere prisnedsættelsen.

 

Prisgaranti omfatter ikke udstillingsmodeller, køtilbud, dagstilbud, timetilbud eller sæsonvarer herunder havemøbler, julevarer m.v. samt serviceydelser såsom leveringsydelser. 

 

Betaling

Ved køb i vores webshop kan der betales med danske og udenlandske kreditkort og via. MobilePay.

 

Pengene hæves ikke på dit kort, før varen afsendes fra vores lager. Først når varen afsendes fra vores centrallager, trækkes pengene på dit kort. 

 

VIGTIGE INFORMATIONER VEDR. BETALING MED VISAELECTRON, MAESTRO, MASTERCARD OG MASTERCARD DIRECT ELLER LIGNENDE: Når du betaler med VisaElectron, Maestro, MasterCard og MasterCard Direct eller lignende, så reserveres pengene på dit kort, når ordren er gennemført. Vi tager ikke kortgebyrer.


Såfremt du ønsker at annullere ordren, inden den er afsendt fra vores lager, kan du blot skrive en besked til os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, 
vælg "Annullering" og udfyld formularen. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på det. Såfremt beløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet inden for et par dage helt automatisk.

 

Levering ved køb online

KLIK OG HENT 

Du kan vælge afhentning i en My Home butik. Ved afgivelse af ordren vælger du den My Home butik, der er nærmest dig. Du vil modtage en mail med din faktura og en afhentningsdato, så snart din ordre er afsendt fra centrallageret. Butikken sender dig også en SMS, så snart ordren er klar til afhentning. Der vil ikke være noget fragtgebyr.

 

Ordrer, der er bestilt senest søndag kl. 23.59, hvor varerne er på lager på centrallageret, kan normalvis afhentes/leveres ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage). Se den forventede leveringsuge på din ordrebekræftelse.

PRIS: 0 ,-

 

LEVERINGER

Du kan vælge mellem tre forskellige leveringsmuligheder.

 

KANTSTENSLEVERING - Husk at holde god afstand til chaufførerne

Levering sker ved kantstenen, eller hvor bilen nemt kan holde ved boligen.
Chaufføren stiller møblerne ved bilen, hvorfra du selv har ansvaret for at få møblerne ind i boligen uden chaufførens hjælp.

PRIS: 299,-



LEVERING I FØRSTE RUM MED 1 MAND

Levering foregår med én mand i bilen, der hjælper dig med at bære varerne til første fremkommelige rum i din bolig. Du skal selv hjælpe med at bære, hvis varerne ikke kan bæres af én person. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af- og demontering af enhver art.


Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelses regler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen.

PRIS: 649,-



LEVERING MED 2 MÆND - Husk at holde god afstand til chaufførerne

Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen, du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. Det er My Home og vognmanden uvedkommende, hvis varerne ikke kan komme ind i din bolig på almindelig vis gennem døre uden af- og demontering af enhver art.


Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide 
at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelsesregler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen. 

 

Når chaufføren står for at få møblerne ind i det rum, de skal bruges, så er man som kunde også uden ansvar, hvis der skulle vise sig håndteringsskader, man ikke har fået noteret på fragtbrevet, når møblerne umiddelbart efter pakkes ud. 

PRIS: 949,-

 

TILVALG – BORTSKAFFELSE 1-TIL-1

Ved tilkøb af bortskaffelse kan fragtfirmaet være behjælpelig med at bortskaffe samme vare, som man har bestilt. Har du bestilt en sofa, kan du få bortskaffet en sofa. Har du bestilt en seng, kan du få bortskaffet en seng. Møblet, der skal bortskaffes, skal skilles ad, så fragtfirmaet nemt kan håndtere det. Det vil sige, at reoler, senge, sofaer, borde m.m., skal være usamlet.

 

Hvis bortskaffelse er bestilt i forbindelse med kantstenslevering, skal møblet til bortskaffelse også stilles ved kantstenen.

 

TILVALG - FULDMAGT

Fuldmagt kan tilvælges på kantstensleveringer, hvor fragtfirmaet har mulighed for at stille din ordre uden din underskrift for modtagelsen. Når du tilvælger fuldmagt, accepterer du samtidig nedenstående betingelser:

  • Enhver ret til reklamation over fragt- og håndteringsskader fraskrives.
  • My Home kan ikke garantere, hvor fragtfirmaet stiller varerne på grunden.

 

TILVALG - UDPAKNING

Ved tilvalg af udpakning vil alle varerne på ordren blive pakket ud, og emballagen medtages af fragtfirmaet. Det er vigtigt, at der er let fremkommeligt i boligen, så chaufføren kan udpakke varerne.

 

Hvis du har sarte gulve/tæpper vil det være en god ide at afdække dem, da chaufførens fodtøj kan være snavset (chaufføren må ikke stille fodtøjet jf. AT arbejdsmiljøbeskyttelsesregler). Sker der skader i hjemmet, SKAL chaufføren informeres, og dette noteres på fragtbrevet, inden han forlader boligen. 


Når chaufføren står for udpakning, så er man som kunde også uden ansvar, hvis der skulle vise sig håndteringsskader, man ikke har fået noteret på fragtbrevet, når møblerne umiddelbart efter pakkes ud. Det er vigtigt, at du kontrollerer møblerne for eventuelle skader og mangler, da disse skal påtales med det samme og noteres på fragtbrevet. Når chaufføren har forladt hjemmet, kan fragtfirmaet ikke længere stå til ansvar for skader på møblet, som opdages efterfølgende.

 

INFORMATIONER VEDR. ALLE LEVERINGSTYPER

KONTROL AF MØBLER

Det er vigtigt, at du gennemgår møblerne ved modtagelsen og sikrer, at der ikke er skader og stødmærker på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren. Få chaufføren til at notere eventuelle skader på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette.

 

Når der kvitteres for modtagelsen accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen inden, hvis der er tvivl om dette.

 

LEVERINGSTIDSPUNKT

Du vil modtage en mail med din faktura, så snart din ordre er afsendt fra vores centrallager. Heri er også den valgte leveringsdato og tidsrum. Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på den aftalte leveringsdato og -tidsrum. Det er på dit eget ansvar, at møblerne kan komme ind i dit hjem, og at der er let fremkommeligt (f.eks. ved levering af en meget stor sofa). 

 

Såfremt du ikke er hjemme på det aftalte tidspunkt, og ordren ikke kan leveres, tages ordren med retur. Før en ny levering kan aftales, skal et nyt fragtgebyr indbetales til os via en straksoverførsel i banken. Dette aftales med Kundeservice via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Eksisterende ordre" og udfyld formularen.

 

Hvis din ordre må stilles på din adresse, skal "Fuldmagt" afkrydses ved bestilling. Såfremt fragtfirmaet må stille varerne uden din underskrift for modtagelsen, accepterer du, at enhver ret til at reklamere over fragt- og håndteringsskader fraskrives. Du skal være opmærksom på, at My Home ikke kan garantere, hvor fragtfirmaet stiller varerne.

 

LEVERING TIL IKKE-BROFASTE ØER (Gælder ikke Bornholm)

My Home kan desværre ikke levere møbler til ikke-brofaste øer (undtagen Bornholm), hvor varen kun kan leveres til butikken på Bornholm. Levering vil i disse tilfælde ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt, at leveringsadressen på den ønskede færgehavn og terminal oplyses.

 

AFHENTNING

Det er vigtigt, at du ved afhentning af varer fra butikken kontrollerer, at emballagen og varen er intakt. Når varen medbringes accepteres samtidigt, at varen er i rette stand, og der kan ikke efterfølgende reklameres over transport- og håndteringsskader. Du er selvfølgelig meget velkommen til at åbne emballagen og kontrollere varen, inden du forlader butikken.

 

ANNULLERING

Ønsker du at annullere en ordre bestilt på webshoppen, skal du kontakte My Home hurtigst muligt og helst samme dag, som bestillingen er afgivet. Du kontakter os blot via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Annullering" og udfyld formularen. Så annullerer vi ordren hurtigst muligt. Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på det. Såfremt beløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet inden for et par dage helt automatisk.

 

RETURRET

Fortryder du købet fra vores webshop, har du 14 dages bytte- og returret. Du kan bytte eller returnere varen i alle vores butikker eller ved at sende varen retur til vores centrallager. Du skal selv afholde omkostningerne i forbindelse med returnering af dine varer.

 

Vælger du at sende ordren retur til centrallageret, bedes du kontakte os inden via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Returnering" og udfyld formularen. Herefter skal fragtgebyret indbetales via. en straksoverførsel i banken, og vi kan arrangere afhentning af varen, så snart vi har modtaget beløbet. Vælger du at indlevere til en My Home butik, vil butikken give besked til Kundeservice, som vil refundere pengene til det anvendte betalingskort ved betaling af ordren.

 

Varen skal være i original, ubrudt emballage ved returnering. Vær opmærksom på at varer, der er købt på webshoppen kan returneres, selvom emballagen har været brudt, og varen har været samlet. Kontakt os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Returnering" og udfyld formularen såfremt du ønsker at returnere en vare, der har været samlet, eller hvor emballagen har været brudt. Medsend billeder af varen og emballage, så varens stand kan vurderes, da det har indflydelse på beløbet, der kan refunderes. Hvis varen er beskadiget eller brugt på en måde, der forringer varens værdi, kan det fulde beløb ikke refunderes. Det fulde beløb kan refunderes, hvis varen returneres inden for 14 dage efter, du har modtaget varen, og såfremt varen er i original ubrudt emballage.

 

JULEGAVER 2021

Varer købt på vores webshop kan returneres og ombyttes i vores butikker frem til 31. januar 2022, såfremt det er noteret på ordren, at det er til julegave. Ved bestilling skrives det blot i kommentarfeltet, så noterer vi det på ordren. Du kan også informere os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Eksisterende ordre" og udfyld formularen, hvis det ikke kom med i kommentarfeltet på ordren. Herefter kan vi notere det på ordren, således det fremgår af kvitteringen, som skal medbringes, hvis varen skal byttes.  

 

REKLAMATION

Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være. Der er reklamationsret i 24 måneder jf. dansk lovgivning. I tilfælde af at der skulle være en reklamation på dine varer, bedes du hurtigst muligt oprette en reklamation via vores hjemmeside https://www.myhomemøbler.dk/reklamation/.


Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårligt vedligehold eller uautoriserede indgreb. Når man pakker møbler ud, så er det også meget vigtigt, at man undgår at bruge skarpe genstande. Snitskader på møbler er ikke dækket af reklamationsretten.


Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.) kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed og betragtes ikke som mangler. Man kan få mere information om vores produkter, materialer og vedligeholdelse i pjecerne på vores hjemmeside 
https://www.myhomemøbler.dk/vedligeholdelse-af-moebler/.

 

Vores produkter er beregnet til privat brug. Købes produkterne til offentlig eller erhvervsmæssig brug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten. Offentlig og erhvervsmæssig brug omfatter alt, som ikke er almindelig privat brug. Herunder brug i eksempelvis forsamlingshuse, fælleshuse, plejehjem, institutioner, kantiner, sommerhuse som bruges til udlejning m.v.

 

Forbehold

My Home tager forbehold for tastefejl, prisændringer, leveringssvigt, tekniske fejl og udsolgte varer.

 

PERSONDATAPOLITIK

Læs vores Persondatapolitik her.

 

Ønsker du at handle i en fysisk butik

Ønsker du at handle i en af vores mange butikker, kan du læse handels- og leveringsbetingelserne HER.

 

Webshop

DOMINO MØBLER ApS
My Home Møbler
Storegade 35
8990 Fårup
CVR. 19176398