0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Produktreklamation

Ønsker du at reklamere over en vare, du har købt hos My Home Møbler, bedes du udfylde nedenstående reklamationsanmeldelse inden reklamationsretten udløber. Vi vil da tage stilling til din reklamation og afhjælpe denne på bedst mulige måde. Du bedes vedhæfte nogle tydelige fotos af produktskaden, og give en god beskrivelse af problemet, dette for at vi kan finde den rette løsning på reklamationen. Vi vil ud fra dine billeder vurdere, om reklamationen er baseret på en produktions- eller materialefejl, eller om den skyldes almindelig slitage.

Vurderer vi, at reklamationen er berettiget, vil vi typisk kunne afhjælpe denne med udskiftning af reservedele, reparation eller ombytning. I disse tilfælde har vi behov for at finde den bedste løsning i fællesskab med producenten og vil herefter vende tilbage til dig hurtigst muligt.

”Er reklamationsretten på produktet udløbet, eller har du ved et uheld selv beskadiget dit møbel, så er du naturligvis også velkommen til at kontakte My Home Reklamation vedr. evt. spørgsmål. Det er vigtigt at man ved eventuel henvendelse, altid oplyser hvor varen er købt, ordrenummer, varenummer, samt sin fulde adresse. Medsendes der billeder, så bedes disse vedhæftes som billedfiler, og ikke indsat i selve mailen af hensyn til videre behandling. Og vi har af hensyn til datasikkerhed, ikke mulighed for at åbne eksterne links med billeder, videoer m.v.

Bemærk: Enkelte sofaer har et transportstof monteret under bunden af sofaen. Dette stof har udelukkende til hensigt at beskytte sofaen mod støv under transporten. Stoffet kan let gå i stykker, hvilket er helt uden betydning, og det har ingen praktisk funktion. Dette vil ikke beskadige sofaen og betragtes derfor ikke som en reklamation. Ligeledes gør vi opmærksom på at der er risiko for at beskadige og/eller ridse sarte gulve når møbler flyttes og bruges. Det gælder også spisestole, hvor det er særligt vigtigt at man er opmærksom på at der monteres egnede fodsko/filtsøm når stolene står på eksempelvis trægulve, vinyl m.v. Det er kundens eget ansvar at være opmærksom på at beskytte sit gulv. Men vi har i butikkerne et stort udvalg af fodsko, filt, glidesøm m.v. til montering under vores møbler, som man kan få råd og vejledning omkring i butikkerne.”

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slidtage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårlig vedligehold, eller uautoriserede indgreb.

Læs: Vedligeholdelse af møbler

Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.) kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed og betragtes ikke som mangler.

Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være. Det er dog et krav at varerne anvendes og er købt til almindelig privat brug. Ved offentlig eller erhvervsmæssig brug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten.

Ønsker du at reklamere over et produkt, venligst udfyld formularen herunder. Hvis du har spørgsmål vedrørende en reklamation venligt send en mail til reklamationsafdelingen.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*