0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Spørgsmål og svar

Her kan du finde svaret på de oftest stillede spørgsmål.

  • Hvornår bliver jeg kontaktet angående levering? +

    Du modtager en mail, så snart din ordre er afsendt fra centrallageret, hvorefter fragtfirmaet efterfølgende kontakter dig ang. leveringsdato og -tidsrum, som I sammen aftaler.
    Chaufføren ringer ca. 30 min. før ankomst på det aftalte leveringstidspunkt.

  • Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse? +

    Det kan være ordrebekræftelsen er endt i dit spamfilter eller at du er kommet til at skrive en forkert mailadresse. 
    Skriv blot en mail til info@mhls.dk med dit navn, telefonnummer og adresse, så fremsender vi en ny.

  • Kan jeg annullere min webordre? +

    Du sender blot en mail til info@mhls.dk med dit ordrenummer (W-nummer) og transaktionsnummer (MH-nummeret) og at du ønsker at annullere ordren, så annullerer de ordren hurtigst muligt.

    Du vil efterfølgende modtage en bekræftelse på det. Såfremt beløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet indenfor et par dage. Såfremt ordrebeløbet er reserveret på din konto, vil det blive frigivet indenfor et par dage helt automatisk.

  • Andre spørgsmål til min ordre +

    Hvis din ordre er placeret i en fysisk butik bedes du henvende dig direkte til butikken. Se kontaktoplysninger her. Så kan de være dig behjælpelige.

    Har du spørgsmål til din webordre, bestilt på webshoppen, kan du sende os en mail på info@mhls.dk med dit ordrenummer og spørgsmål.

  • Min vare er gået i stykker, hvad gør jeg? +

    1. Er din ordre beskadiget ved ankomst?
    Det er vigtigt, at du gennemgår din ordre ved modtagelse og sikrer at der ikke er skader på emballagen. Hvis der opdages skader på emballagen, så tjek området på møblet grundigt for skader sammen med chaufføren.

    Få chaufføren til at notere evt. skader på din kvittering og på chaufførens fragtbrev. Så finder My Home og chaufføren en løsning på dette hurtigst muligt.
    Hvis du har spørgsmål til din sag kan du udfylde denne formular eller sende en mail med ordrenummer og beskrivelse af sagen til: reklamation@mhls.dk.

    2. Er dine varer beskadiget, når du pakker dem ud?
    Hvis du opdager at dine varer er beskadiget, når du pakker dem ud, er det vigtig at du tager billeder af fejlen/skaden og emballagen. Derefter skal du udfylde denne formular og så vil vores reklamationsafdeling være dig behjælpelig hurtigst muligt.

    3. Er din vare gået i stykker indenfor 2 år?
    Ønsker du at reklamere over en vare bedes du udfylde denne formular inden reklamationsretten udløber. Herefter vil reklamationsafdelingen være dig behjælpelig hurtigst muligt.

    Ønsker du status på en reklamation, bedes du venligst besvare mailen fra reklamationsafdelingen med bekræftelse på at den er modtaget.

  • Leverer I til ikke-brofaste øer? +

    My Home Møbler kan desværre ikke levere ordrer til ikke-brofaste øer - Bornholm er dog undtaget.

    Leveringen til ikke-brofaste øer vil ske til nærmeste havn på fastlandet, så det er meget vigtigt at leveringsadressen opgives, som den ønskede færgehavn og terminal, hvor ordren skal leveres.

  • Hvor hurtigt kan I levere? +

    80% af My Home Møblers sortiment kan leveres inden for 1 uge, såfremt varen er på lager. Den forventede leveringstid står lige under prisen inde på varen.

    Ordrer, der er bestilt senest søndag kl. 23.59, hvor varerne er på lager på centrallageret, kan normalvis afhentes/leveres ugen efter (dog undtagelser i forbindelse med helligdage). Se den forventede leveringsuge på din ordrebekræftelse.

  • Hvad koster levering? +

    My Home Møbler har flere forskellige typer leveringer. Læs mere her.

  • Kan I hjælpe med indbæring? +

    Hos My Home Møbler kan du vælge imellem 2 forskellige former for levering med indbæring.

     

    Levering i første rum med 1 mand:

    Levering foregår med en mand i bilen, der hjælper dig med, at bære varerne ind til første, fremkommelig rum i din bolig. Du skal selv hjælpe med at bære, hvis varerne ikke kan bæres af én person.
    Læs mere her.

     

    Eller levering med 2 mænd:

    Levering foregår med to mænd i bilen, der bærer varerne hen til det sted i boligen du ønsker, såfremt det er let fremkommeligt i boligen. 
    Læs mere her.

  • Hvor ligger den nærmeste My Home butik? +

    Her finde du den nærmeste My Home møbelbutik. Se mere her.

  • Hvad er butikkernes åbningstider? +

    Du finder åbningstiderne for din lokale My Home butik. Se her.