nov 30, 2021 23:59:59

Black November - Priserne er gået helt i sort 

JULEGAVER TIL UDSALGSPRISER - FÅ MERE FOR PENGENE 

0 Varer i Kurven
Fortsæt med at handle

Handelsbetingelser

HANDELSBETINGELSER

 

1. Anvendelse af købsbetingelserne

1.1 Disse købsbetingelser ("Købsvilkår") gælder for alle køb, du foretager gennem www.myhomemøbler.dk ("Webstedet"). Du accepterer disse købsbetingelser i forbindelse med at gennemføre et køb via hjemmesiden.

1.2 Der indgås en aftale mellem dig og [My Home Møbler, CVR 19176398 og Storegade 35 8990 Faarup] ("Sælgeren", "os" eller "vi").

1.3 Du kan kontakte os på mail: info@mhls.dk eller tlf. 72220280].

2. Ordrer

For at gennemføre et køb skal du have ret til at indgå en aftale i henhold til gældende lovgivning. Dette betyder normalt, at du skal være over 16 år for at foretage køb ved direkte betaling eller over 18 år for at købe med kredit.

 

Sådan afgiver du en bestilling

Step 1 Læg varen du ønsker at købe i kurv.

Step 2 Godkend indholdet af kurven.

Step 3 Indtast dine leveringsoplysninger og vælg hvilken leveringsform du ønsker.

Step 4 Vælg betalingsmetode. 

Step 5 Ordren er nu gennemført, og du vil modtage en ordrebekræftelse, og varen er på vej til dig.

 

KØB AF "KUN ONLINE" PRODUKTER

Når du handler online og varen er markeret med "Kun online", så kan varen kun leveres hjem til dig leveret til kantsten. Det er ikke muligt at afhente varen i en af vores butikker.

 

Hvis varen skal returneres, kan du returnere i en af vores butikker. Du skal være opmærksom på, at varer der er købt på webshoppen kan returneres, selvom emballagen har været brudt, og varen har været samlet. Kontakt os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Returnering" og udfyld formularen såfremt du ønsker at returnere en vare, der har været samlet, eller hvor emballagen har været brudt. Medsend billeder af varen og emballage, så varens stand kan vurderes, da det har indflydelse på beløbet, der kan refunderes. Hvis varen er beskadiget eller brugt på en måde, der forringer varens værdi, kan det fulde beløb ikke refunderes. Det fulde beløb kan refunderes, hvis varen returneres inden for 14 dage efter, du har modtaget varen, og såfremt varen er i original ubrudt emballage.

 

Når du bestiller din ordre online, er det muligt at indtaste dit telefonnummer. Dit nummer vil kun blive brugt i forbindelse med advisering vedr. levering. 

 

Bemærk den dato du vælger under levering er forventet - du bliver kontaktet af fragtfirma for helt præcist tidspunkt, du selv kan have indflydelse på.

 

Bestiller du "Kun online" produkter i lampekategorien, vil disse blive sendt med Bring til nærmeste pakkeshop for kr. 79,-

 

3. Ordrebekræftelse

 

Når du har gennemført dit køb, modtager du en automatisk ordrebekræftelse på e-mail, som bekræfter, at vi har modtaget din ordre. Ordrebekræftelsen betyder ikke, at der er indgået en bindende aftale. En bindende aftale er først indgået, når du modtager den endelige leveringsbekræftelse. Inden vi modtager leveringsbekræftelsen, kan vi afvise din ordre. Vi anbefaler, at du gemmer den endelige leveringsbekræftelse for at lette fremtidig kommunikation med os.

 

 4. Pris og information

4.1 De priser, der gælder for dit køb, er angivet i forbindelse med din bestilling gennem Hjemmesiden. Alle priser er inklusiv moms. Priserne inkluderer ikke betalingsgebyrer eller forsendelsesgebyrer, som er angivet særskilt.

4.2 Hvis prisen eller oplysningerne om et produkt, der er anført på hjemmesiden, er forkerte, og du indså eller burde have indset, at på tidspunktet for afgivelsen af ​​din ordre, vil den forkerte pris eller oplysninger ikke være gældende for købet. I sådanne tilfælde aftaler vi dig hurtigst muligt, når vi har opdaget fejlen.

4.3 Billeder på hjemmesiden, som viser et produkts udseende, kan ikke garanteres at være en nøjagtig gengivelse af produktets udseende, f.eks. på grund af at displayet påvirker farvegengivelsen. Vores produkter, der består af eller indeholder dele af naturmaterialer, kan også have naturlige variationer, og produktets udseende kan variere mellem produktionspartier.

 

5. Prisgaranti

Prisgaranti forlænget gælder resten af året.

Hos My Home Møbler giver vi 14 dages prisgaranti. Prisgarantien er gældende, hvis vi annoncerer varen billigere inden for 14 dage fra fakturadato. Det er et krav, at der er tale om præcis samme vare (varenummer), og at man henvender sig til os, der hvor man har handlet - pr. mail for webordrer eller direkte i en af vores butikker for butiksordrer. Henvendelse skal ske inden for de 14 dage, og man skal kunne dokumentere prisnedsættelsen.

 

Prisgaranti omfatter ikke udstillingsmodeller, køtilbud, dagstilbud, timetilbud eller sæsonvarer herunder havemøbler, julevarer m.v. samt serviceydelser såsom leveringsydelser. 

6. Betaling

6.1 Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder sammen med vores betalingstjenesteudbyder Quickpay og du kan vælge, hvilken betalingsmulighed, du ønsker at bruge. De tilgængelige betalingsmuligheder, som du kan vælge imellem, fremgår altid af hjemmesiden og i forbindelse med din ordre. Afhængigt af den mulighed, du vælger, kan der opkræves yderligere gebyrer. Eventuelle omkostninger til din betalingsmulighed er også altid oplyst, inden du afgiver din ordre.

6.2 I forbindelse med at gennemføre et køb hos os, indgår du også en særskilt aftale om betaling med vores betalingstjenesteudbyder. Disse vilkår og betingelser vil gælde for din aftale med vores betalingstjenesteudbyder.

7. Gavekort

Vores gavekort er gyldige i 1 år fra udstedelse og kan bruges som betalingsmetode ved køb i en af ​​vores fysiske butikker. Du kan bruge flere gavekort til samme køb og bruge gavekort som delbetaling for et køb. Hvis værdien af ​​gavekortene overstiger det aktuelle købsbeløb, gemmes det overskydende beløb på gavekortet og kan bruges til et senere køb indtil udløbet af gavekortets gyldighedsperiode.

8. Forsendelse og Leveringsmuligheder

8.1 Vi tilbyder flere forskellige leveringsmuligheder. De leveringsmuligheder, vi tilbyder, fremgår altid af hjemmesiden og ved kassen. Du kan finde komplet information om vores leveringsmuligheder her KLIK HER

8.2 I nogle tilfælde kan forsendelse og valgfri tjenester tilbydes, efter du har gennemført dit køb. Hvis sådanne valgfrie tjenester findes, vil disse blive præsenteret for dig, og du kan vælge at aftale særskilt sådanne yderligere tjenester.

8.3 Hvis din ordre indeholder flere produkter, og hvoraf nogle ikke er på lager eller har længere leveringstid, kan vi sende produkterne i flere leverancer til dig uden ekstra omkostninger.

'8.4 Når du foretager et køb hos os og ikke vælger afhentning i butikken der er gratis, tillægges der som udgangspunkt et fragtgebyr, medmindre andet er angivet på hjemmesiden. Fragtgebyrets beløb afhænger af hvilken forsendelsesmulighed du vælger og ​​er altid angivet i forbindelse med dit køb. Du kan finde komplet information om Leveringmuligheder her KLIK HER Leveringstid

8.5 Den forventede leveringstid fremgår af Hjemmesiden og i ordrebekræftelsen og kan variere alt efter hvilken leveringsmulighed, du vælger. Den estimerede leveringstid angivet på hjemmesiden er beregnet fra leveringsbekræftelsen og ikke fra det tidspunkt, hvor du afgav ordren. Vi bestræber os altid på at levere din ordre inden for det estimerede antal arbejdsdage for levering som angivet på Hjemmesiden og i din ordrebekræftelse.Uafhentede pakker

8.6 Du er selv ansvarlig for at modtage eller afhente din pakke i overensstemmelse med de instruktioner, du modtager i forbindelse med din ordre. Pakker, der ikke afhentes inden for den tid, der er angivet i leveringsmeddelelsen, vil blive returneret til vores lager. I sådanne tilfælde har vi ret til at opkræve et administrativt gebyr på 49 DKK, som svarer til vores omkostninger til fragt og håndtering i tilfælde, hvor du ikke afhenter din pakke.

8.7 Hvis du ikke følger instruktionerne for hjemlevering, hvis du for eksempel ikke er hjemme og ikke modtager din levering til tiden, er vi berettiget til at opkræve et gebyr på 399 DKK, som svarer til den ekstra fragtomkostning.

9. Tilbud, rabatkoder og gaver

9.1 Vi kan fra tid til anden tilbyde kampagner, rabatkoder, gaver og andre tilbud ("Tilbud"). Sådanne Tilbud er kun gyldige i den periode, der er angivet i forbindelse med et sådant Tilbud, og så længe produktet er på lager, og på de vilkår, der er angivet i forbindelse med Tilbuddet. Tilbud kan ikke kombineres med andre rabatter, medmindre det udtrykkeligt er angivet på hjemmesiden.

9.2 Du vil blive bedt om at udfylde rabatkoden eller på anden måde træffe nødvendige foranstaltninger for at aktivere Tilbuddet, før du gennemfører købet for at drage fordel af Tilbuddet. Hvis du returnerer produkter, kan det betyde, at du ikke længere opfylder de specifikke betingelser, der gælder for Tilbuddet, hvilket kan medføre, at du skal returnere gaven, eller at du skal betale for gavens værdi. I sådanne tilfælde vil vi kontakte dig.

10. Fortrydelsesret 

10.1 Du har ifølge lovgivningen ret til at fortryde dit køb inden for 14 dage fra den dag, du eller en person på dine vegne modtager det produkt, som du har købt på Hjemmesiden.

10.2 Derudover giver vi dig ret til returnering i, i alt 14 dage. Du kan bytte eller returnere varen i alle vores butikker eller ved at sende varen retur til vores hovedlager. Du skal selv afholde omkostninger i forbindelse med returnering af dine varer. For varer der returneres i brudt og uoriginal emballage, er der særlige forhold gældende. Læs mere om det i punkt 10.6.

10.3 Nogle produkter er undtaget fra fortrydelsesretten. Dette gælder for følgende produkter: a) produkter, der er fremstillet i henhold til dine instruktioner, eller som på anden måde har opnået et klart personligt special stof (ej lagerført), b) produkter med brudte forseglinger, som ikke passende kan returneres, er af sundhedsmæssige eller hygiejniske årsager eksempelvis madras, og forseglingen er blevet brudt af dig som kunde.

10.4 Køber du et produkt, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, vil det blive oplyst i forbindelse med produktet på hjemmesiden. Afskrivning på brugte produkter

10.5 Når du benytter din 14 dages fortrydelsesret, har du ret til at åbne emballagen og undersøge varen i det omfang, det er nødvendigt for at vurdere dets art, egenskaber og fungerende.

10.6 Du har ret til at fortryde dit køb for at få fuld tilbagebetaling i disse tilfælde, hvis du giver os besked inden for 14 dage fra den dag, du modtog produktet. Hvis du håndterer varen i større omfang, end det er nødvendigt for at fastslå dets art, egenskaber og funktion, har vi ret til at foretage fradrag for værdiforringelse i din tilbagebetaling. Et sådant fradrag afgøres ved at sammenligne værdien af ​​produktet ved returnering i forhold til den oprindelige værdi på købstidspunktet. For at få fuld tilbagebetaling i tilfælde af fortrydelsesret, anbefaler vi derfor, at du sender varen tilbage i original stand Sådan trækker du dit køb tilbage.

10.7 Hvis du ønsker at returnere dit køb, bedes du give os besked inden for 14 dage fra den dag, du eller en person på dine vegne modtager eller afhenter din ordre. Du kan nemt gennemføre din returnering ved at du klikker på hjælp ikonet på hjemmesiden og vælger returnering.

10.8 Efter du har meddelt os, at du ønsker at returnere dit køb, skal du returnere produktet inden for 14 dage. Vi anbefaler, at du sender varen tilbage i samme emballage, som du modtog den i, da du er ansvarlig for eventuelle skader eller tab under returforsendelsen, som skyldes, at du har været uagtsom, fx i tilfælde af mangelfuld emballage.

Returforsendelse

10.9 Du betaler for returfragt, som koster kr. 399  når du returnerer dit køb. For omfangsrige produkter er omkostningerne ved returforsendelse højere. Omkostningerne ved returfragt for disse varer afhænger af produkttype og hvordan det vil blive transporteret. . Du vil modtage information om de aktuelle omkostninger, når du kontakter vores kundeservice.] Omkostningerne ved returfragten vil blive trukket fra din refusion.Returnering er gratis, hvis varen indleveres i en af vores butikker.

Tilbagebetalinger

10.10 Når du har returneret dit køb, foretager vi din tilbagebetaling gennem vores betalingstjenesteudbyder inden for 14 dage fra den dag, du har givet os besked om, at du ønsker at fortryde dit køb. Vi foretager dog ikke tilbagebetalingen, før vi har modtaget det returnerede produkt, eller du har vist, at du har sendt det til os.

10.11 Vores tilbagebetaling inkluderer eventuelle fragtomkostninger, som du har betalt i forbindelse med købet. Dette gælder dog kun udgiften til standard forsendelse. Yderligere forsendelsesomkostninger som følge af valg af en dyrere forsendelsesmulighed refunderes ikke.

10.12 Tilbagebetalinger vil ske via den samme betalingsmetode, som du valgte på købstidspunktet, medmindre vi aftaler andet.

11. JULEGAVER 2022

Varer købt på vores webshop kan returneres og ombyttes i vores butikker frem til 31. januar 2023, såfremt det er noteret på ordren, at det er til julegave. Ved bestilling skrives det blot i kommentarfeltet, så noterer vi det på ordren. Du kan også informere os via "Hjælp"-knappen i nederste højre hjørne, vælg "Eksisterende ordre" og udfyld formularen, hvis det ikke kom med i kommentarfeltet på ordren. Herefter kan vi notere det på ordren, således det fremgår af kvitteringen, som skal medbringes, hvis varen skal byttes.  

 

12. Klager

12 Hvis der er noget galt med dit produkt, har du ret til at klage over mangler, der opstår inden for to år fra leveringen af ​​produktet (ansvarsperioden). Du skal altid reklamere inden for rimelig tid, fra du skulle have bemærket manglen. Din ret til at klage udløber senest 6 måneder efter udløbet af den treårige ansvarsperiode. 

13. Garanti

I nogle tilfælde yder vores leverandører som producenter en garanti for deres produkter. Oplysninger om, hvilke produkter der er omfattet af en sådan garanti, hvad der er dækket af garantien og hvor du kan henvende dig for at påberåbe dig garantien, kan findes her og i den respektive produktbeskrivelse på Hjemmesiden. Du har altid ret til at kræve, at producenten udbedrer manglen eller omleverer produktet i henhold til gældende lovgivning.

14. Vores forpligtelser

14.1 Hvis der er noget galt med dit produkt, eller hvis leveringen er forsinket, er vi ansvarlige for skader, du har lidt som følge af defekten eller forsinkelsen i henhold til obligatorisk forbrugerbeskyttelseslovgivning. Du skal dog tænke på, hvordan du kan begrænse konsekvenserne af en sådan fejl eller forsinkelse. Vi er kun erstatningsansvarlige i det omfang, du har taget rimelige skridt til at begrænse din skade. Vi er derfor ikke ansvarlige for skader, som du kunne have undgået ved at træffe rimelige foranstaltninger.

14.2 Vi er ikke ansvarlige for skader, du har lidt på grund af forsinkelser eller fejl i produkter forårsaget af hindringer uden for vores kontrol, som vi ikke med rimelighed kunne have forudset, eller hvis konsekvenser vi ikke kunne have undgået eller overvundet.

15. Om disse købsbetingelser

15.1 Vi har ret til at ændre disse købsbetingelser, men de købsbetingelser, som du godkendte på tidspunktet for dit køb, vil altid gælde for det pågældende køb. Alle ændringer vil fremgå af den seneste version af Købsbetingelserne offentliggjort på Hjemmesiden. Ændringer træder i kraft fra det tidspunkt, hvor du har accepteret Købsbetingelserne, det vil sige i forbindelse med, at du foretager et nyt køb på Hjemmesiden.

15.2 Disse købsbetingelser skal fortolkes og anvendes i overensstemmelse med dansk lov. Hvis nogen bestemmelser i disse købsbetingelser ville blive betragtet som ugyldige eller uhåndhævelige af en kompetent domstol, myndighed eller alternativ tvistbilæggelsesorgan, vil de øvrige dele af denne bestemmelse og alle andre bestemmelser i disse købsbetingelser forblive gyldige og fuldt ud håndhævede i overensstemmelse med gældende lov. 

 

16. Særlige vilkår for virksomheder

16.1 Disse købsbetingelser gælder for kunder, der handler i deres egenskab af privatpersoner. Hvis du alligevel foretager et køb på hjemmesiden som repræsentant for en virksomhed, accepterer du købsbetingelser på vegne af selskabet og garanterer, at du har bemyndigelse til at acceptere disse købsbetingelser og til at foretage køb på vegne af selskabet. 16.2 For kunder, der handler på hjemmesiden i egenskab af en virksomhed, tilbyder vi ikke en fortrydelsesret eller to års ret til at klage. Vi er heller ikke ansvarlige for indirekte skader eller tabt fortjeneste. Derudover er vores ansvar i henhold til disse købsbetingelser for hvert tab eller skade begrænset til et beløb svarende til det samlede beløb, der er betalt til os af kunden, der handler i egenskab af en virksomhed for det produkt, som tabet eller skaden er relateret til eller opstår ud af.

 

17. Reklamationer 

Købeloven gælder for alle reklamationer, der måtte være. Der er reklamationsret i 24 måneder jf. dansk lovgivning. I tilfælde af at der skulle være en reklamation på dine varer, bedes du hurtigst muligt oprette en reklamation via vores hjemmeside https://www.myhomemøbler.dk/reklamation/.


Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage direkte eller indirekte opstået som følge af forkert brug, dårligt vedligehold eller uautoriserede indgreb. Når man pakker møbler ud, så er det også meget vigtigt, at man undgår at bruge skarpe genstande. Snitskader på møbler er ikke dækket af reklamationsretten.


Da My Home leverer møbler fremstillet af naturprodukter (træ, læder osv.) kan der forekomme farve- og nuanceforskelle. Mindre knaster, farveforskelle, stærke og svage årringe i træet samt vækstmærker i læder er tegn på ægthed og betragtes ikke som mangler. Man kan få mere information om vores produkter, materialer og vedligeholdelse i pjecerne på vores hjemmeside 
https://www.myhomemøbler.dk/vedligeholdelse-af-moebler/.

 

Vores produkter er beregnet til privat brug. Købes produkterne til offentlig eller erhvervsmæssig brug, vil købet ikke være omfattet af reklamationsretten. Offentlig og erhvervsmæssig brug omfatter alt, som ikke er almindelig privat brug. Herunder brug i eksempelvis forsamlingshuse, fælleshuse, plejehjem, institutioner, kantiner, sommerhuse som bruges til udlejning m.v.

 

Billeder på webshoppen kan ikke garanteres at være helt repræsentativ, da farver kan gengives forskelligt, eller er produktet er fremstillet af naturprodukter hvor små forskelle som knaster og lign. kan forekomme. 

 

18. Spørgsmål, klager og tvister

18.1 Du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller klager vedrørende din ordre. Du kan nemt nå os ved hjælp af kontaktoplysningerne angivet i begyndelsen af ​​disse købsbetingelser.

18.2 Du har også mulighed for at indgive en klage via EU’s online tvistbilæggelsesplatform, som du kan finde her.

Ved uenighed, har du har mulighed for at få behandlet din klage ved Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus. Læs mere på www.naevneneshus.dk.  

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr

 

 

PERSONDATAPOLITIK

Læs vores Persondatapolitik her.

 

ØNSKER DU AT HANDLE I EN FYSISK BUTIK

Ønsker du at handle i en af vores mange butikker, kan du læse handels- og leveringsbetingelserne HER.

 

Leveringsmuligheder 

Læs mere her 

 

WEBSHOP

DOMINO MØBLER ApS
My Home Møbler
Storegade 35
8990 Fårup
CVR. 19176398

 

  Købsbetingelserne blev fastsat af My Home Møbler den [1. november, 2022].